torsdag 5 maj 2011

2011-05-05

Welcome! Välkommen!
Har just börjat prova blogga på blogger igen, dels för att jag vill se vilken sida som känns bäst och dels för att se vilken sida som känns enklast!
Tänkte börja med att berätta lite om mig!

Jag heter Rebecka, är 22 år, bor i Helsingborg tillsammans med min sambo och vår hund Enja. Enja är en blandras Siberian Husky/Alaskan Malamute. Hon är verkligen mitt allt!
Just nu bor även Mattias syster hemma hos oss, men vi vet inte om det vänder idag eller imorgon då hon letar lägenhet för fulla muggar.
Jag och Mattias väntar barn dessutom, just nu är jag i vecka 31, dvs i 7 månaden så det är inte alls långt kvar. Som vi längtar!
Så min blogg kommer handla om mig och mitt liv, och mitt liv som gravid.
Hoppas ni kommer följa min blogg och kommer tycka den är bra.

xoxo missRebeckaa

3 kommentarer:

  1. Nu har jag kikat in och här har du en som kommer följa dig.
    Väntar med spänning tills den lill* kommer ut :)
    Eller ni kanske vet vem som ligger där inne och väntar?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du har gjort det:)
    Lägger till dig direkt ;)
    Okej, Håller med dig. Mycket roligare med en liten överraskning :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, det gjorde vi inte. Vi ville också ha en liten överraskning :) Men om vi skulle få en till så kommer vi nog kolla.

    Kram

    SvaraRadera