tisdag 31 maj 2011

Tisdag och riktigt fint väder.

Idag är det tisdag och det är riktigt fint väder. Riktigt skönt. Tyvärr har jag en hund som är dålig i magen så det är väl inte direkt så jävla kul. Kunde knappt sova i natt heller, fett jobbigt, både det ena och det andra.. BLÖ! Så typ 5 i morse när jag la vaken så hörde jag skumma ljud i köket. Ja då stod Enja där och bajsade lite. PIII! Ja så de var bara upp och torra de. Sen vid 8 har jag typ precis somnat och då är de NÅGON som knackar på dörren och säger att Enja har bajsat på golvet, "IGEN" sa jag, men min kropp sa, torka upp de då!? Menmen, blir nytt hädanefter..
Så hon fick lite ris till maten och så håller vi tummarna på att hon blir bättre i magen.
Var på sjukhuset igår. Har haft riktigt jävla ont och sådär, inte första gången heller, och denna dagen höll de i flera timmar. Så ringde nårra samtal och de slutade med ett besök på sjukhuset.. Tyvärr, som vanligt gjorde de inte lika ont när jag väl kommit till sjukhuset så de kunde inte direkt säga vad de var.. Men de hittade något annat istället, aja, barnet mår förhoppningsvis bra iallafall. Fan inte varje dag man blir uppassad av tre män, fan vad jag skämdes.. HAHA!
Inatt gjorde de ont igen, och jag har kommit på vad jag gör när de börjar göra ont.. SÅ att, om de fortsätter såhär nårra dagar till, så kommer jag åka in igen och göra precis så så de får känna och klämma och kolla mig. Hoppas de kan säga vad det är då. Trodde själv först att de var bebis, men enligt de jag pratat med så verkar de inte vara de.. aja.
Fortfarande förkyld, fast nu kommer även lite hosta, fett drygt.Men blir nog frisk snart..
Allt för mig just nu, nu ska jag slänga in pizzan i ugnen..
Hörs :)

xoxo missRebeckaa

1 kommentar:

  1. Ann (attitudemom.blogspot.com31 maj 2011 kl. 14:34

    Men fy vilka krämpro du fått! Vi små har en tendens att få det utanatt läkarna vet vad det är eller beror på har jag märkt. :/ Håller tummarna för dig, snart är det dax och du får tillbaka din kropp igen. :) När skattepengarna kommer, har du lust att sticka iväg och shoppa då? OM du orkar vill söga? :)

    Ps jag kan inte logga in och kommentera med mitt konto, kan du det på min? jävla skit blogg sida!

    SvaraRadera