torsdag 12 maj 2011

Typiskt!

Visste att pappa skulle vara ledig resten av veckan, så jag skulle ju ringa honom och be om hjälp, jo SJÄLVKLART så hade de ringt honom från jobb, vad annars?! Ja, så han skulle då jobba, suck. Aja, man får helt enkelt klara sig på den lilla torkställningen tills imorgon helt enkelt, för torktumlaren skall då icke användas. Mattias gnäller som fan över elen, och ja, då ska man ju snåla. Och de e ju trotts allt inte kallt här inne så de är ju inte direkt något PROBLEM med att hänga upp kläderna. De torkar ju till sist. Dock tar de lite längre tid med denna ställningen eftersom man får trycka på så jävla mycket kläder, menmen. Jag har hela dan på mig. Annars om man inte kan vänta, får man tvätta i helgen när den nya ställningen är köpt.

Just nu sitter jag och kuckilurar ut vad som ska handlas på ullared, hittar inte lappen som jag skrev ner förut, så nu får jag använda huvudet lite extra mycket.. Här luktar lite bränt? Haha
Har dessutom skrivit ut lite recept. Jag har bestämt mig för att nu är det skärpning med maten, och Mattias behöver oxå äta lite nyttigare. Så nu ska vi ta tag i de, på riktigt denna gången!

Mja, de var väl allt för nu!
xoxo missRebeckaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar