torsdag 5 maj 2011

Kväll!

Nu börjar det bli kväll, då är det snart dax för sängen. Inte för att jag är trött och jag lär väl inte somna tidigare än tolv ändå. Brukar bli så. Sambon jobbar ju! Idag är han på väg till Västerås.
Blev samma middag idag som igår, dvs pommes och hamburgare. Har fått dille på pommes nu, de och pommeskrydda på, fyfan vad gott det är! MUMS!

Har fyllt i en liten bok till bebisen oxå, en såndära som de får med tiden när de växt upp och de står en del om dens uppväxt :) Hur mycket som helst att fylla i ju :) men jag gjorde lite grann.
Vet att jag ska ha en typ liknande bok till, men jag hittade inte den :/ Det var ju synd.
Aja, får leta vidare imorgon när det är ljusare :)

Imorgon kommer förhoppninsvis min fina sambo hem i tid, men de verkade som det som han sa idag iallafall, men mycket kan ju såklart hända. Så till helgen blir de massa myspys, vi får ju passa på när han inte är ledig så länge.. På lördag skulle vi på kosläpp och då ska vi även passa min systers son :)
På söndag ska Mattias kanske köra go-kart och jag vet väl inte vad jag ska hitta på. Det återstår att se..

Det var nog allt för mig ikväll och vi hörs imorgon igen. Nu ska jag strax gå kvällisrundan med min älskade hund och hålla tummarna på att hon inte kräker ikväll oxå.

xoxo missRebeckaa

sleden gammal bild på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar