lördag 21 maj 2011

Hemma!

Hemma från grillningen hos mina föräldrar :) De var sådär trevligt, men blev trevligare på slutet iallafall så det var ju tur :) Nu har man inget att göra direkt, inget kul på tv för den delen heller, så jag funderar faktiskt på att kanske ta något att äta eller något?!
Fick faktiskt en äggkokare av mina föräldrar när vi var där :) Pappa kom med ett paket till mig, jag bara OH till bebisen? :D Han bara, nä den är till dig. Jag bara whäääät? Öppnar och så är det en äggkokare. hihi! Från OBH Nordica, det är VIKTIGT! ;) Älskar de märket :) <3
Tack så mycket iallafall :D Jag sa sist vi var där och mamma hade gjort ägg till dom till frukost, LÖSKOKTA. "Åh, mamma gör alltid perfekta ägg, mina blir fan aldrig bra". Så var de och handlade i veckan och så fanns den där så de köpte den, och de valde ut OBH baaara för att jag älskar de :) Ibland tänker dom på mig oxå hihi!

Nu ska jag nog ta mig en macka med choklad eller något sådant :) Hörs imorgon!
xoxo missRebeckaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar