fredag 6 maj 2011

God morgon!

Morsning korsning! Soligt väder idag, riktigt gott! Har redan varit ute på promenad med hunden så nu är hon nöjd, nu är det bara jag kvar, dvs min frukost! Blev bara lite flingor idag, chokladflingor med extra oboy på! ;) Alltid! Choklad är min passion ;)
Idag kommer min sambo hem, JIPPIE! Det var ju kanske på tiden :) Fick iallafall träffa honom en sväng igår, två hela timmar, woho! Vi drog ner på stan och åt kina mat :)
Ikväll blir det mys, bara vi två och lite tacos :) Ska nog ner i stan och handla hem några cider till honom.
Kommer dock kännas konstigt, dom är ju inte till mig? Äh, jag får dricka läsk istället :)
Ska se om inte någon vill ta en fika eller nått idag? Är ju riktigt fint väder, man blir lixom på humör :)

xoxo missRebeckaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar