fredag 6 maj 2011

Trött!

Fan vad jag börjar bli sliten om dagarna. Kan sova hela tiden, inte bra. Man vill ju inte heller sova bort dagen, nu när det är fint ute! Var jäkligt skönt väder när jag var ute med hunden, och jag som sovit?! Dåligt! ;)

Fick besök idag av en kompis, Linda :) Det var trevligt, alltid kul att snacka skit! Kul att man tagit upp kontakten igen, kanske var på tiden ;)

Nu sitter jag och letar efter alkoholfria drinkar, nån som känner till något bra recept får gärna lov att skicka en länk eller dyl till mig :)
Ska nog tillochmed baka en liten kladdkaka till mig och sambon, om jag har ingredienser till det,
men det ska jag kolla upp :) Hoppas jag hinner bli klar med den, så blir de ju en liten surprise :D
Ikväll blir det dessutom tacos, dvs det kommer bli en mysig kväll! :)

Som sagt, alkoholfria drinkar, som är goda, länka gärna :)

xoxo missRebeckaa

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar