torsdag 19 maj 2011

Kväll!

Sitter och väntar på att Mattias ska komma hem, vilket betyder att jag får vänta länge ;) Tror han kommer hem 6 imorgon bitti eller något sådant. Skiiiit tråkigt! Hoppas jag deckar hårt sen så tiden går fortare :)
Har nu lagat lite mat, blev typ tacogratäng och tortilla chips på de, mums vad gott de blev ;D Mattias kommer vara nöjd imorgon när han får det till lunch iallafall :)
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på heller, boooring. Kanske ska plugga lite på körkortet om jag orkar lyssna på det?! Om inget annat så börjar ju Big Brother om ca 20 minuter så..
Ja, de var väl allt för mig idag kan jag tänka mig. Har typ gått in i vecka 33 nu oxå tydligen :O Fan fräääckt ju! höhö
Snart dax, längtar :)

Beräknat förlossningsdatum: 2011-07-13
Barnet blev till omkring: 2010-10-20
Du är i vecka: 33
Du är i månad: 8
Antal graviditetsveckor och dagar: 32 veckor 1 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 55




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar