måndag 16 maj 2011

Skona mitt jävla liv!

Nu har jag kommit till den gräns att jag inte pallar mer.. Börjar bli riktigt jävla irriterad på allt nu!
Funderar på om jag inte ska sova hos mina föräldrar några dagar eller nått, bara ett problem. Enja! Mina föräldrar har ju katter och Enja ÄÄÄLSKAR katter, men alla katter älskar inte Enja, tyvärr.
Vill bara väck från detta möget.. Trött på att se skiten varje dag. Hur ofta ställer någon annan upp på och städa så jag skulle kunna slippa en vecka lixom? Tror de har hänt EN gång, tack för det televerket.. Nu är här skitit as hell och jag hatar när det är skitigt.. Menmen, får väl ta skiten själv så jag slipper må dåligt av de, eller nått.. Men man ska ju inte tro att man får allting serverat när man inte hjälper till, forget that!

Nu ska jag fortsätta äta den äckliga LÄTT filen med min musli.. Den som kom på lättprodukter är fan dum!
Och den som tror på det är ju ännu mer dum.. Långt ifrån lika gott som all normal mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar