tisdag 17 maj 2011

Efter regn kommer solsken?

Efter regn kommer solsken? Ja de kan man ju alltid hoppas på! För just nu är det morgon och jag ska gå ut med min vovve, vilket betyder att hon kommer bli maaaaaassa blöt! Och de e fan inte lätt o torka henne alltså. Sen på de så har jag skit ont i mitt ben, tror jag vet vad jag gjort. Sträckte nog mig eller något när jag skulle bädda sängen igår?! Mattias ska ju tvunget ha de största grejerna och dessutom de tyngsta. Höll på att dö när jag skulle flytta sängen. Den står in till väggen och Mattias kan aldrig sova ordentligt så man måste alltid fixa lakanet.. FETT drygt! Jag sa till honom att han helt enkelt får fixa de innan han ska sticka på jobb, helt enkelt.

Igår förklarade jag dessutom för honom hur jag känner.. Ja, han blev ju lite ledsen, men vad ska man göra.
Har inget privatliv längre, och jag blir galen! För de e fan inget kul längre...

Nä nu ska jag ut med min älskade hund! Blir att ta fram handduk till henne först dock så man har de redo..
Fan vad jag kommer bli blöt :( Men får ta en kopp te när jag kommer in igen :)

xoxo missRebeckaa

1 kommentar:

  1. Det är viktigt med privat liv, speciellt nu när man är gravid och har barn osv.. För man behöver verkligen den och slippa hålla efter andra. Bra gjort, hoppas det löser sig med snart för sådant kan tära på förhållande med att aldrig få vara bar ani två. :) Kramar

    SvaraRadera