söndag 22 maj 2011

Full rulle?

Vaknade lite tidigare i morse för jag skulle upp och göra pannkakor till min sambo som skulle iväg och jobba tidigt, BUHU! Typiskt nog när vi skulle vara ensamma hemma. TYPISKT! Menmen, sånt är livet. Har iallafall haft TVÅ hela dagar ALONE, och de har varit hur bra som helst, och vi har fan inte ens tjaffsat, jo lite grann, men de kom i morse. Men de var bara för att jag sa till honom att bädda sängen, ORDENTLIGT, men då spyr han bara ut kommentaren som "jag har fan ingen lust med detta nu innan jag ska jobba".. Nänä, skiter väl jag i, men, vad gör jag? Och vad kommer jag att göra? Och VAD sa jag åt dig? Jo jag stod och lagade pannkakor till en sambo som LOVADE att han skulle dammsuga och tvätta golv till mig i helgen, som slutade med att JAG fick göra de... VAFAN gör de då om du bäddar sängen, ORDENTLIGT?! OH MY GOD! Jävla gnälleröv? Undrar nog vem fan det är som ska gnälla egentligen va? fagg jo!
Ja, iallafall, Mattias stack på jobb och i väntan på min syster så dammsög jag och torkade golv och dammade lite oxå på det. Sen tog jag en dusch, gick ut med vovven, sen kom min syster och hennes ja, vad vi nu kallar de, för den skulle vi till Malmö på XXXLUTZ, där hittade jag massa fina soffor, men min syster var kräsen så vi åkte vidare mot MIO, innan vi kom till MIO svängde vi inom jysk, men där var bara få soffor, så då blev de MIO därefter.. Där hittade JAG iallafall min lilla kräkande kossa som jag kallar den. Ni vet en såndära man har mjölk i till the eller kaffe? Så kommer mjölken ut från munnen? Ja, dvs den kräker ;) En sån var jag tvungen att köpa, har velat ha en sån huur länge som helst nu och nu hade jag ingen Mattias med som kunde säga nej ;) Ja, efter de var det på G hem. Dock käkade vi på BK på vägen till malmö och MAX på vägen hem ;) Inte för att de var så mycket, men de behövdes, de lilla.
Nu är jag ensam hemma och har fixat ihop lite färs så jag kan göra "hamburgare" och till de ska jag ha pommes :) Hoppas de blir gott :)

Hörs kanske senare :)

xoxo missRebeckaa

1 kommentar: