onsdag 11 maj 2011

Onsdag!

Onsdag idag, längesen jag bloggade. Har faktiskt haft full rulle varje dag i stort sett och när jag väl kommit hem har jag inte haft orken att blogga, ni vet, det är sjukligt varmt! Känner inte direkt för att sitta inomhus då.
Fan kommer knappt ihåg vad som hände i helgen bara haha. Jo i lördags hämtade vi min systers son Theo, vi åkte på kosläpp och grejade. Det var massa mysigt. På kvällen där sen så var jag sååå slut! :)
Söndagen hände de inte så mycket, tror vi var en sväng till Bjuv, tror jag, ;) Aja, i måndags så träffade jag Jessica, vi fikade först, sen hämtade vi hennes son och drog ner på stan och så :) Fan skönt att komma ut och träffa vänner faktiskt :) Synd de händer för sällan? Skärpning!
Igår var de lika fint väder så jag beslutade mig för att inte sitta hemma och åka till Bjuv istället. Hängde där lite och snackade massa skit och åt glass ;) Sen fick jag ångest över att min hund var i vår varma lägenhet så jag åkte hem tidigare än planerat. Och då fick min vovve en glass, det sa bara slurp vill jag lova ;)
Just nu är sambon hemma, jippie. Men han ska snart åka och jobba igen :( Men han kommer hem imorgon natt förhoppningsvis :) På lördag blir det ullared oxå, oh spännande ;) ska handla massa grejer till bebisen!
Allt för mig just nu för nu ska vi iväg och handla lite så jag kan göra mat till mig senare.. och kanske till mattias som han kan ha med sig..

xoxo missRebeckaa


2 kommentarer:

  1. Hoppade korna av glädje? Tror Jonny nämnde det att dom skulle göra det XD

    SvaraRadera