lördag 21 maj 2011

Lördag!

Lördag idag och vi lever än ;) WOHO! De betyder ju att de blir grillning hos mina föräldrar ;) GÖTT!
Fint väder är det dessutom..:)
Imorse vaknar man och hör ambulans.. Mattias säger, varför kör dom här utanför? Jag tittar ut, ser ingen ambulans, förrän några sekunde senare.. Jag bara shit, tänk om de hänt grannen något!?
(Grannen tvärs över har haft verkar de senaste dagarna)
Och jo, mycket riktigt, de var verkligen på gång nu. De kom två ambulanser och jag och Mattias mötte 3 st i hissen när vi skulle ut med Enja, och ja, man hörde ju saker man inte ville höra.. Fyfan, stackars människa.
Som tur var de borta när vi kom tillbaka. Hoppas de går bra för dom iallafall, de är ju trotts allt trevliga =)
Vi åt frukost, hade köpt bröd på bageriet :) Sen tog jag en dusch, sen åkte vi till väla. Mattias skulle ha shorts, och jag ville ha lite nya nagellack, de blev ett genomskinligt och ett vitt :) sen blev de två par bebisbyxor oxå hihi =) samma färg och så men storlekarna är inte riktigt densamma ;)
Nu har jag iallafall målat mina naglar, de börjar bli långa, weei, se hur länge de håller ;) Brukar ju inte vara så länge tyvärr. Märks att jag har och göra hela tiden ;) Så nu ska jag ut med Enja en sväng, sen ska Mattias duscha sen är de nog nästan på dax att åka iväg. Skulle inom och handla foder till Jeanettes nya vovve =) Awwwww vill oxå ha en vaalp. MYYYYSIGT!
Hörs kanske ikväll igen =)

xoxo missRebeckaa

1 kommentar:

  1. När Isac låg i min mage så växte mitt hår som ogräs och naglarna blev så jäkla fina och starka. Nu tappar man hår och naglarna bara spricker :´( crying!

    SvaraRadera