torsdag 12 maj 2011

Morsning!

Morsning korsning! Nu har jag gått upp, men om jag är pigg, de vet jag inte.. Har blivit så jävla seg de senaste dagarna.. Man vill lixom inte gå upp!? Skit trisst. För nån vecka sen var de ju tvärt om.. , vaknade tyå 7 på morgonen hur pigg som helst?! SÅ vill jag ha det! Iallafall denna årstiden..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte dock höra med min lilla far om han ville följa med mig och köpa en torkställning.. Den vi har nu är liiiite för liten faktiskt, och nu ska vi ju inte använda torktumlaren eftersom att de är så pass varmt ute, så då får vi faktiskt ha en ordentlig torkställning!
Så nu ska jag kolla efter en torkställning, sen ska jag ringa min far, hoppas han vill köra :( :)

xoxo missRebeckaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar