torsdag 19 maj 2011

Hemma!

Nu är jag hemma från kuratorn som jag kallar "mitt hemliga uppdrag" på facebook hehe.
De gick ju som de gick och hon sa till mig att hon såg på mig min frustration och irritation, men vad gör man?
Jag och Mattias ska disskutera saker och ting i helgen och vi får ju hålla tummarna över att vi kommer fram till något, vilket jag inte tror, men ja då har vi ju iallafall disskuterat det. Så ska jag tillbaka till kuratorn nästa vecka och berätta hur det har gått..
Jaha, Mattias ringde mig och sa "det ser inte bra ut" vilket jag "aldrig" hör honom säga. Dvs han kommer väl inte hem imorgon bitti utan morgon eftermiddag eller nått bara för att krydda till det lite extra. MENMEN, finns inte mycket att göra åt de, han får ju lön för de så tacka fan för de!
På lördag ska vi hem till mina föräldrar och grilla, ska bli trevligt faktiskt :) Hoppas jag iaf ;)
Nu ska jag gå och titta på Hells Kitchen, sen ska jag ut med min älskade hund, därefter göra min tacogratäng av något slag :) och äta den själv, JIPPIE! Ingen Mattias hemma, snyfft!

xoxo missRebeckaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar