onsdag 18 maj 2011

Sent inlägg jao!

Ikväll blir det ett sent inlägg jao! Kom just på att jag kanske skulle ta och uppdatera om dagen, för er som läser min blogg?
Kommer fan inte på när Mattias kom hem? Rätt så trött eller vad? Men idag åkte jag iallafall med honom en sväng på jobb, han skulle lasta lite grejer som han skulle lossa senare, och de skulle bara lastas i Helsingborg och därefter var han ledig någon timme extra så därför valde vi att jag skulle åka med så vi kunde få lite "kvalitetstid" som vi kallar det.. Vi har ju inte så mycket tid ihop ensamma nuförtiden längre, vilket är tråkigt..
Och bara för de kom jag på när han kom hem. Han kom hem runt 7, halv 8 igår och vi bestämde oss för att äta på kina restaurang, just the two of us! Vi satt väl mest och disskuterade om vad man kunde göra åt olika situationer och så, inte för vi kom underfull med något vettigt men de var ju fortfarande bara vi två. Efter det så åkte vi en sväng inom Pistachia och köpte lite nötter och lite godis. Jag köpte lite chili nötter och ja, man kan lugnt kalla de för CHILI nötter, jag käkade en, sen klarade jag inte av att käka fler, för fy fan vad starka de var. Ja sen var de lite Big Brother på de, sen gick vi och la oss eftersom att vi skulle upp tidigt dagen efter.
Ja jag var ju med Mattias på jobb och självklart klydda de, vad annars? Så Mattias var inte direkt på humör, och de var inte jag heller för jag hade ont och jag blev mer och mer hungrig. Till slut var allt färdigt och jag sa till Mattias att jag tyckte vi skulle äta nån snabbmat istället för jag orkade inte ställa mig och göra sjömansbiffarna och de som vi köpte som vi skulle haft idag (vet inte hur man tillagar de dessutom) och ja jag hittade ett fint recept som jag tänkte fixa på fredag när det bara är han och jag hemma. Skönt! Ja efter maten så var de nästan dax för honom att sticka på jobb igen, tråkigt tråkigt.
Jag hade väntat för länge med att äta så jag mådde så jävla dåligt efter maten, ville fan bara spy hela tiden. Men nu är de mycket bättre och jag har vilat lite och nu har jag ätit två mackor med choklad på och druckit en kopp the :) Så nu är jag nöjd :) Nu väntar jag bara på att Mattias ska ringa mig så han kan hålla mig sällskap när jag är ute med Enja :) Klockan är så pass mycket att ja, så himla kul är de inte, trotts att man vet att Enja skulle skydda en :) <3
Nu har jag nästan värk i mina fingrar och dessutom ringer Mattias snart :)
Imorgon ska jag förresten till kurator, och Mattias kommentar när jag berättade att jag fixat en tid, "och de kom du på nu?" nä, de gjorde jag väl inte, men sen är de väl ändå illa om tillochmed min bm la märke till att de var något som inte stod rätt till? aja, tur NÅGON märker att man inte mår riktigt hundra.. Ja vi får se vad kuratorn säger helt enkelt..
Ha de gött!

xoxo missRebeckaa

min älskade hund <3

1 kommentar:

  1. Jag skulle egentligen tillkurator när jag var gravid, men det blev på ngt sätt inte av riktigt, vilket iofs kan kvitta nu, det ordna sig och jag börja må bättre, oroade mig för allt etttag. Allt från graviditeten, förlossningen till livet efter och alla känslor man helt plötsligt hade som förstärktes gg tio.. Hur är det med dig egentligen om jag får fråga? Vill du ngn gång kräka av dig om allt så vet du vilken mejl du kan skriva till. Ibland behöver man ngn annan attreflektera med. :) Kramar <3

    SvaraRadera