måndag 16 maj 2011

Städat färdigt nu!

Har precis städat färdigt, varit ute en runda med vovven oxå och slängt in en tvätt i maskinen! Skönt att det är gjort nu! Imorgon ska jag damma av lite smått på mina grejer.. precis, MINA grejer.. Andras skiter jag i. Mattias kan damma sin egen datorplats för där sitter han och hans syster.. tex.. Men köket och så, jo de gör ju jag. Men de kommer väl sen, att jag dammar resterande av lägenheten, men de e sen när vi bor själva och jag vet att här inte finns andra som kan damma..
Har irriterat mig lite på min sambo som inte använt sin klocka på senaste tid, han fick den i 1års present av mig.. Använder inte jag något av hans halsband han köpt till mig blir han ju galen.. Var tvungen att använda ett av dom iaf.. Lät innan som jag fått hur många som helst, men två stycken har jag fått..
Hans klocka kan han, eller han FÅR inte, ha den på jobb, för skulle den gå sönder, skulle jag gråta ihjäl mig, så är det!
Fixade en liten bild på den, lite suddig sådär, men den e fete snygg!
Ska snart sätta på tvn och  sen ska jag fixa mat till lilla mig, idag blir de skinkschnitzel.. Inte för jag tycker de e gott, men de ska ju ätas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar